Returnarea produselor

Cum pot returna produsele?

Pe incaltamintemedicala.ro ai mai multe modalitati prin care poti returna un produs sau o comanda: predare personala la easybox, ridicare de catre curier sau predarea intr-un magazin Neomed. Alege modalitatea care ti se potriveste.

Retur la easybox Sameday:

Returul la easybox Sameday este CONTRA COST (12 de lei). Produsele eligibile pot fi returnate in maxim 14 de zile din momentul livrarii comenzii.

Pentru a returna un produs la easybox, trebuie sa completezi formularul de retur Sameday de mai jos.

1 Asigura-te ca produsul returnat este eligibil pentru retur la easybox:

Te rugam sa retii ca poti returna la easybox doar produsele eligibile, in functie de dimensiunile si tipul acestora. Pregateste si asigura corespunzator coletul cu produsele pe care doresti sa le returnezi. Asigura-te ca ai sigilat bine coletul pentru ca acesta sa ajunga in siguranta la noi. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate: cu etichetele atasate, fara urme de purtare sau spalare, fara pete sau urme de uzura, fara rupturi, in ambalajul original nedeteriorat, cu toate accesoriile care le-au insotit.

Dimensiunile sertarelor easybox:

  • sertar mare = 47 x 44,5 x 39 cm;
  • sertar mediu = 47 x 44,5 x 20 cm;
  • sertar mic = 47 x 44,5 x 10 cm;

Greutatea maxima este de 20 kg.

2 Completeaza formularul de retur de mai jos:

Dupa completarea formularului de mai jos, vei primi pe email si SMS un cod PIN/QR.

Formular retur easybox

3 Preda personal coletul la easybox:

Foloseste codul PIN/QR pe care l-ai primit pentru deschiderea sertarului tau la Sameday easybox. Codul QR se scaneaza la easybox, in dreptul ecranului dedicat, procesul este similar cu ridicarea coletului din easybox. Imediat ce ai scanat codul QR un sertar se va deschide pentru produsul tau. Asigura-te ca introduci coletul in locker-ul afisat pe ecran!

In cazul in care produsul nu incape in sertarul deschis, poti alege o alta dimensiune de sertar. Coletul trebuie sa se incadreze in dimensiunile specificate mai sus. Dupa ce ai introdus produsul in sertar, asigura-te ca ai inchis usa sertarului si finalizeaza procesul de retur pe ecran-ul de la easybox.

Vei primi o notificare prin e-mail atunci cand produsul ajunge in depozitul nostru.

4 Verificarea coletului:

Dupa primirea coletului, acesta urmeaza sa fie verificat. Dupa efectuarea verificarilor necesare, vei primi o notificare din partea noastra pe adresa de e-mail folosita la plasarea comenzii.

Retur prin curier:

Returul prin curier este CONTRA COST (20 de lei). Produsele eligibile pot fi returnate in maxim 14 de zile din momentul livrarii comenzii.

1 Completeaza formularul de retur online:
Retur client inregistrat:

Intra in contul tau de client si acceseaza sectiunea Retururile mele. Aici vei putea completa formularul de retur si tot aici vei putea vedea stadiul returului tau.

Intra in cont
Retur client neinregistrat:

Daca nu ai un cont de client creat pe site, pentru a returna un produs trebuie sa completezi formularul de retur de mai jos. Vei avea nevoie de id-ul comenzii (exemplu: QIIXJXNUI) si adresa de e-mail pe care ai folosit-o cand ai plasat comanda.

Formular retur
2 Pregateste coletul:

Pregateste si asigura corespunzator coletul cu produsele pe care doresti sa le returnezi. Asigura-te ca ai sigilat bine coletul pentru ca acesta sa ajunga in siguranta la noi. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate: cu etichetele atasate, fara urme de purtare sau spalare, fara pete sau urme de uzura, fara rupturi, in ambalajul original nedeteriorat, cu toate accesoriile care le-au insotit.

3 Preda coletul la curier:

Curierul te va contacta telefonic pentru a ridica coletul. Pastreaza chitanta de confirmare a returului de la curier sau numarul AWB pana la clarificarea completa a returului.

4 Verificarea coletului:

Dupa primirea coletului, acesta urmeaza sa fie verificat in raport cu formularul de retur. Dupa efectuarea verificarilor necesare, vei primi o notificare din partea noastra pe adresa de e-mail folosita la plasarea comenzii.

Poti opta si pentru trimiterea coletului pe cheltuiala proprie. In acest caz trebuie sa iei legatura cu o firma de curierat sau un transportator.

Trimite coletul la adresa:
Destinatar: Neomed SRL
Adresa: Calea Clujului, nr. 207M, Oradea, judetul Bihor

Retur in magazinele Neomed:

Returul in magazinele noastre este GRATUIT. Produsele eligibile pot fi returnate in maxim 14 de zile din momentul livrarii comenzii.

Poti returna produsele pe loc in magazinele Neomed. Iti recomandam sa prezinti si factura primita in colet pentru a putea identifica cat mai usor si rapid comanda.

Rambursarea banilor:

Vom restitui banii prin aceeasi modalitate folosita pentru plata comenzii, in aproximativ 3 zile lucratoare de la data la care Neomed SRL intra in posesia produsului returnat, dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice din momentul in care Neomed SRL este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.
  • Pentru comenzile platite cu cardul, vei primi banii in contul bancar din care s-a platit comanda.
  • Pentru comenzile platite prin virament bancar, vei primi banii in contul bancar din care s-a platit comanda.
  • Pentru comenzile platite ramburs, vei primi banii intr-un cont bancar ales de tine.

Ce produse sunt eligibile pentru a fi returnate?

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate: cu etichetele atasate, fara urme de purtare sau spalare, fara pete sau urme de uzura, fara rupturi, in ambalajul original nedeteriorat, cu toate accesoriile care le-au insotit.

Nu acceptam pentru retur:
  • Produsele deteriorate, produse cu urme de purtare sau spalare sau urme clare de uzura;
  • Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala) pot fi returnate doar daca sunt sigilate;
  • Produse personalizate in mod clar sau confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator.

In cazul produselor care au fost returnate si prezinta urme de uzura, deteriorate, ne rezervam dreptul de a refuza primirea produsului sau de a percepe taxe suplimentare pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.
In cazul in care produsul livrat nu corespunde cu cel comandat de tine (cod, culoare, etc.), produsul prezinta defecte de fabricatie sau componente lipsa din colet, costul de transport (sau schimbare) al produsului este suportat in intregime de noi.
In cazul in care produsul prezinta defecte de fabricatie sau componente lipsa in colet, te rugam sa te adresezi echipei noastre, in aceasta situatie fiind vorba de un caz de garantie.

Pentru orice detalii sau neclaritati, te rugam sa ne contactezi prin e-mail sau telefonic la:
Telefon: 0359808111, 0359808999, 0359808880
Mobil: 0773808999

Creeaza un cont nou